I'm BACK!

Ja tog mig en liten semester på några månader ;) skönt var det iaf! Inte så mycket sol men ni vet hur det kan vara.... Iallafall har det inte hänt så mycket förutom att jag träffat en super go tjej SHANDRA:D Hon är underbar och hon är det bästa som finns!! DET e najs! :) <3

Skolan rullar på, har praktik nu vecka 4 - 7 på dalskidan, kommer att bli as fett tror jag. Skidåkningen likaså! Känns som att det kommer bli en bra vinter nu resten av det här året så den måste tas vara på!
Gymmet är tillbaka och det går riktigt bra, höjning på höjning förutom de två senaste gångerna när jag och johannes har sänkt oss lite grann men det kommer nog tillbaka!

Har kanske inte nämnt det förut men har startat ett företag (eller ja ett uf- företag) 
Bluebird Clothing har snart sina kläder igång for sale! Ska förhoppningsvis åka dit imorgon (onsdag) och trycka Tall Tee's! 

Är nog det som jag pallar skriva nu :) Ska ta upp denna blogg igen nu bara för kul :) 

Peace out    ௐ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0