bbbback to the blooooggg

Tog ett uppehåll under jul för tänkte att det inte var så kul att skriv om inget typ.. Vart ett lugnt lov med inte allt för mycket åkning .. skulle ha åkt lite mer men kul var det då iaf ;D satt väl inne och frös av att det var så jävla kallt ute kan man säga.
inte vart det nå mycket gym heller, kan räkna upp till 0, så många gånger gymma jag :p gud va tungt det gick idag (N) men blir väl bättre :)
nu har iaf skolan börjat och imorn ska jag till mora och operera mig i foten så senknuten försvinner så jag kan börja lira hockey igen, det skulle vara nice.  får väl säkert vänta nån vecka efter det från att åka skidor och spela men tror på att det är värt det! får vara uppe och ta kort ist :D
Peeeeeeeeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0