Plan three

Vart helt klart en bra helg! Mycket tok, trevligt folk och super kul helt enkelt!
var bra på parken tycker jag :) banden var bra och drickat gott ;p synd bara att det inte dök upp lite fler folk.
Tog en lugn söndag på det och nu idag, måndag, var på gymmet och fan vad bra det gick :D Oväntat eftersom jag alltid sänkt mig efter jag vart ut på helgen, men nu är det påväg uppåt. annars har det varit en soft dag i skolan eftersom marit var sjuk  :))) men plugga lite engelska med Lisa ändå på morgonen när man ändå var där.
Imorn nångång kommer Johannes hem från Korea och då blir det ny maxning! :)
Julklappar är beställda och köpta, några kvar nu bara! :)
Dags för sängen nu, Tandå imorn !
G'night ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0