Dags för julklappar snart?

Valde att stanna kvar i skolan idag då jag kunde plugga lite engelska och gymma :) Fast ångrar nog snart att jag inte drog upp till sälen ändå :P menmen, kom hem från skolan och slog på en film men kände att jag hade så jävla mycket energi över så satte mig på hojjen och cykla till filmen ;p drygt vart det då så nu sitter man här igen :D:D:D kikar på lite systemkameror, har funderat på att köpa en :) vore aaaskul ju.
snart dags att dra och köpa julklappar.. tror jag och johannes skulle iväg dan efter han kommer hem från korea.. Någon mer som är på?;)

Kommentarer
Postat av: Polisen

Sluta blogga sponk, inte din stil :)

2009-12-09 @ 23:20:37
Postat av: politi

Riktigt nice :D fortsätt!

2009-12-14 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0